Regulamin akcji promocyjnej

Regulamin akcji promocyjnej
„Rabat na otwarcie -15%”

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w akcji promocyjnej pod nazwą „Rabat na otwarcie -15%” (dalej: „Promocja”).

  2. Organizatorem Promocji jest Monika Leśniak MKO, z siedzibą w Słupsku, wpisanej do rejestru pod numerem NIP: 8393249225 (dalej: „Organizator”).

  3. Promocja odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego [adres strony internetowej].

§2. Czas trwania promocji

  1. Promocja trwa od dnia 30 czerwca 2025 r. od godziny 00:00 do dnia 6 lipca 2025 r. do godziny 23:59.

  2. Po zakończeniu okresu Promocji rabat nie będzie dłużej naliczany.

§3. Zasady promocji

  1. W ramach Promocji wszystkim Klientom przysługuje rabat w wysokości 15% na cały asortyment dostępny w sklepie internetowym Organizatora.

  2. Rabat nalicza się automatycznie po dodaniu produktów do koszyka, bez konieczności wpisywania kodu rabatowego.

  3. Rabat dotyczy wyłącznie produktów dostępnych w regularnej sprzedaży i nie łączy się z innymi promocjami lub kodami rabatowymi, chyba że Organizator postanowi inaczej.

  4. Rabat nie dotyczy kosztów dostawy.

§4. Reklamacje

  1. Reklamacje związane z Promocją można składać drogą elektroniczną na adres: [adres e-mail Organizatora].

  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.

§5. Postanowienia końcowe

  1. Udział w Promocji jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, skrócenia, przedłużenia, zawieszenia lub zakończenia Promocji w każdym czasie z ważnych przyczyn, bez naruszania praw nabytych uczestników.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

  4. Materiały promocyjne, w tym plakaty i inne formy reklamy dotyczące Akcji Promocyjnej, mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej ani przyrzeczenia w rozumieniu przepisów prawa. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne zrozumienie treści promocyjnych przez odbiorców.